Om glitter och grått och allt där emellan

12:09 En bra helg.

Publicerad 2012-06-11 12:09:09 i Allmänt,

Min helg har varit så lång och bra. I fredags tog jag och Elle och styrde kosan mot Djursholm och ett välgörenhetsevent som hennes tidning höll i. Det var fri bar och mycket god sommarbuffé och kanske lite för mycket c-kändisar överallt. När vi kände oss lagom snurriga styrde vi kosan mot Strand och Tina. Blev självklart lite för trött eftersom jag varit vaken sen fem på morgonen men kvällen i helhet var hemskt bra. Lördagen innebar en enorm baksmälla som jag inte för mitt liv kan begripa var den kom ifrån. Tack gode gud så lättade den under eftermiddagen så vi styrde kosan mot systemet, och sedan vidare mot Tantolunden där en hemskt mysig gratisfestival pågick. Där mötte vi upp Nicklas och Mikael och mös fram till elva-snåret. De andra gick ut men jag och M var så trötta/bakfulla att vi styrde stegen hem till Tinas säng.


Men vet ni vad det bästa med helgen var?
Vi bestämde att nej, vi orkar inte vänta till nästa sommar med att flytta ihop. Vi måste få bo tillsammans nu.

Om

Min profilbild

Julia

Hej.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela