Om glitter och grått och allt där emellan

28 mars om att köpa lycka

Publicerad 2014-03-28 15:19:00 i Allmänt,

Hallå älskade underbara finfredag. Idag strålar solen och värmer både inuti och utanpå och det känns som en sån dag som ingen och inget kan stoppa en. Jag har ätit frukostbuffé på östermalm tillsammans med två kära vänner, shoppat upp alla mina pengar på nya skor och annat dödsnödvändigt inför vårsäsongen och ska avsluta kvällen med tapas och rödvin hos min kära klasskamrat på Kungsholmen. Sån himla finlirig dag. Vissa säger att en inte kan köpa lycka men jag är helt säker på att jag har gjort det idag.

Med vänlig hälsning
Kapitalisten 
 




Såhär ser jag ut idag! Ohoj på er! 
 
 

Om

Min profilbild

Julia

Hej.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela