Om glitter och grått och allt där emellan

29 juni

Publicerad 2014-06-29 20:28:40 i Allmänt,

Det här med att ha semester varannan vecka känns verkligen som min grej. Det kanske är något en borde försöka införa som en tradition till varje sommar. Det blir lite knapert men det kan mycket väl vara värt det. Synd att det är den absolut sämsta sommaren som någonsin har existerat vädermässigt, men det är ändå himla skönt att vara sådär fri som jag är just nu. Den här veckan har jag jobbat fyra dagar och nu går jag på semester igen. Den kommande veckan blir dock helt fullspäckad eftersom jag ska bege mig med Gotlandsfärjan mot Almedalsveckan och alla miljoner seminarium, debatter och fester som finns att delta i där. Ska bli så kul. Trodde verkligen aldrig att politik skulle komma att bli ett av mina största intressen??


Nu ska jag plocka fram symaskinen och sy om min bikini litegrann så den äntligen blir så som jag vill efter två år av irritation över att den inte sitter som den ska. Puss på er. 

Vink vink. 
 

Om

Min profilbild

Julia

Hej.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela