Om glitter och grått och allt där emellan

22 november

Publicerad 2012-11-22 17:29:00 i Allmänt,

Fick tillbaka resultatet på högskoleprovet idag! 1,25 blev resultatet den här gången - hela 0.45 poäng mer än sist så jag är mer än nöjd faktiskt. Jag har planer på att söka till kandidatprogram i global utveckling på stockholms universitet nästa höst och enligt det här årets intagningspoäng så kom folk med 1.2 poäng in på programmet vilket borde kunna betyda att jag åtminstone har en chans att komma in så: HURRA FÖR MIG! 
Trycker i mig kladdkakemuffins för att gratulera mig själv till detta trevliga besked. 

Imorgon har jag bokat en klipptid för att göra mig fin till kvällen. Tar en dag i taget. 
 
 

Om

Min profilbild

Julia

Hej.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela