Om glitter och grått och allt där emellan

16 februari (julia och julius har namnsdag!)

Publicerad 2015-02-16 14:29:04 i Allmänt,

Nu har jag flyttat ut från Skärholmen och in hos Elin och Nicklas i några dagar. Jag kan på riktigt inte förstå att jag flyttar till Krakow på torsdag. Två futtiga dagar kvar i Stockholm och sedan en dag i Uppsala och på Gräsö innan jag drar. Även fast jag kommer sakna mina vänner här helt fruktansvärt mycket så längtar jag mer och mer till Krakow för varje dag som går. Senaste tiden har jag mått så mycket bättre än tidigare och jag tror det är därför jag längtar dit. För att fira att jag mår bättre med en nystart, och sedan förhoppningsvis komma tillbaka till Stockholm lite mer hel än när jag åkte härifrån. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Julia

Hej.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela